This name is Whyman

زمان معنای سکوت است ، و سکوت تنها صدای گذر زمان

This name is Whyman

زمان معنای سکوت است ، و سکوت تنها صدای گذر زمان

کی میتونه بگه ؟

کی میتونه بگه ؟


من بزرگترین احمق دنیام

من بزرگترین باهوش دنیام

من  بزرگترین من دنیام

من تنهاترین آدم دنیام

من ؟؟؟؟ترین دنیام


تو نظرها بگین کدومو میتونین بگین


درج اسمتون با ای میل یا آدرس وبلاگ ضروری نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
بابک یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 00:09 http://anaesthesia.blogsky.com

چیزی ندارم که بگم
وقتی این پست رو خوندم یاده نظر یکی از دوستان افتادم که برام نوشت چه چیزی پوچ تر از "من" وجود داره؟

[ بدون نام ] شنبه 18 مهر 1388 ساعت 14:32

من تنهاترین آدم دنیام

خط خطی دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 01:15

من خوشبخت ترین آدم دنیا بودم وقتی که احساس میکردم بدشانس ترین آدم دنیا بودم.اونموقع نفهم ترین بودم که نفهمیدم خوشبختی یعنی چی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد