This name is Whyman

زمان معنای سکوت است ، و سکوت تنها صدای گذر زمان

This name is Whyman

زمان معنای سکوت است ، و سکوت تنها صدای گذر زمان

تبریک ناشناسان برای تولد من

خاموشم

امشب

در ساگرد تولد غریبگی با تبریک گذاران این مجلس

همچو صدای شیون یتیمی در زیر آوار

همچو نوری که از چراغ خواب یک آسمان خراش در اتاقی فراموش شده

گم شده ام

اینجا هدیه ای جز من نیست برای من

آه ای کاش مرا نمیشکستی در هم ای زمان

یادت هست که میگفتم :

ای کاش میتوانست زمان را به زمین زد

چراغ ها را خاموش نکنید

او به من شلیک میکند

از تو میخواهم آن چهار صفر کنار هم نشسته

را برایم هر شب به هدیه بیاوری

من گم شده ام در هیاهوی خویش

نور کم است

آخر حتی شمعی هم روشن نیست

خواهش میکنم چراغ را روشن کنید

چون

اینجا

من

خاموشم

امشب



24 آبان 1388

تهران

نیما

نظرات 1 + ارسال نظر
مروارید یکشنبه 24 آبان 1388 ساعت 23:07

یعنی قشنگ خاک بر سرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد