This name is Whyman

زمان معنای سکوت است ، و سکوت تنها صدای گذر زمان

This name is Whyman

زمان معنای سکوت است ، و سکوت تنها صدای گذر زمان

من و عشقم

خوب اشکال نداره عشق من ... هنو تو دنیا کسی پیدا نشده بدونه ستاره های آسمون چنتاس




- میدونی چنتا دوستت دارم ؟

- نه

- اندازه ستاره های آسمون

- چنتتاس ؟

- نمیدونم؟

- تو نمیدونی چقد دوسم داری‌ ؟

- زیاد !

- شاید یه روز همشون بمیرن

- خب الان که زیادن عشق من

- اما تو هم میدونی که پایدار نیستن

- خب...

- من تو رو دوست دارم اما نه اندازه ستاره ها

اندازه تو ٬ اندازه ما

- خوب اشکال نداره عشق من

... هنو تو دنیا کسی پیدا نشده بدونه ستاره های آسمون چنتاس


- اما من میدونم که اندازه ما چقدره

- چقدر؟

- هروقت فهمیدی ستاره ها چنتاست بهت میگم!


نظرات 2 + ارسال نظر
مروارید پنج‌شنبه 7 آبان 1388 ساعت 00:45

خیلی دوسش دارم
:-)

خط خطی دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 00:38

نه ما و نه ستاره ها هیچوقت شمــــــــــــــــــرده نشدند....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد